智商太少,懒惰太多

All I Need - Gregorian

来自教皇合唱团的版本。。。Within Temptation也唱过

哪个是原唱傻傻分不清楚,或者哪个都不是ʅ(‾◡◝)ʃ

比较喜欢这个版本,听起来心旷神怡,虽然我是不信教啦,但是人在失败和低谷的时候希望有援手伸向自己的感觉是共通的(ˇˍˇ)

总之我是这么想的,可能也不太对吧。依然是很不靠谱的翻译,随便看看就好(・`ω´・)


All I Need

歌手:Gregorian

所属专辑:The Dark Side of the Chant



I'm dying to catch my breath

我渴望呼吸

Oh why don't I ever learn

为何我会如此无知

I've lost all my trust though I've surely tried to

纵使拼尽全力,我仍遗失了自己信赖的所有

Turn it around

让一切重新来过吧


Can you still see the heart of me?

你是否依旧能看见我心

All my agony fades away

所有的痛苦都离我而去

When you hold me in your embrace

当你拥我在怀中


Don't tear me down

请不要抛下我
For all I need

因为我唯一的夙愿

Make my heart a better place

只是想得到心灵的救赎

Give me something I can believe

赐予我能够祈求的事物吧

Don't tear me down

请不要抛下我

You've opened the door now

你已将门打开

Don't let it close

就请别再让它关上


I'm here on the edge again

我再一次来到崩溃的边缘

I wish I could let it go

我希望能让一切随风散去

I know that I'm only one step away

我明白距离不过咫尺之遥

From turning around

从痛苦到解脱


Can you still see the heart of me?

你是否依旧能看见我心

All my agony fades away

所有的痛苦都离我而去

When you hold me in your embrace

当你拥我在怀中


Don't tear me down

请不要抛下我

For all I need

因为我唯一的夙愿

Make my heart a better place

只是想得到心灵的救赎

Give me something I can believe

赐予我能够祈求的事物吧

Don't tear it down

请不要抛下我

What's left of me

我所残留的一切

Make my heart a better place

只是想得到心灵的救赎


I've tried many times but nothing was real

我数度努力,却发现万事皆是虚假

Make it fade away

让它就此消逝吧

Don't tear me down

请不要抛下我

I want to believe that this is for real

我愿意相信这一切都是为了到达真实之所

Save me from my fear

从我的恐惧里拯救我吧

Don't tear me down

请不要抛下我


Don't tear me down

请不要抛下我

For all I need

因为我唯一的夙愿

Make my heart a better place

只是想得到心灵的救赎


Don't tear me down

请不要抛下我

For all I need

因为我唯一的夙愿

Make my heart a better place

只是想得到心灵的救赎

Give me something I can believe

赐予我能够祈求的事物吧


Don't tear it down

请不要抛下这一切

What's left of me

我所残留的一切

Make my heart a better place

仅仅是想得到心灵的救赎

Make my heart a better place

仅仅是想得到心灵的救赎

评论
热度(2)

© 回转长廊 | Powered by LOFTER